Reklamować się można na różne sposoby, nawet w internecie metod nie brakuje. Dziś tę możliwość zapewniają między innymi portale społecznościowe, ale nie tylko. W sieci można przeprowadzić kampanię Google Ads. Co to takiego i co warto wiedzieć o tej, wydaje się, nowej reklamie?
To skuteczna reklama dostępna dla każdego
Google Ads to reklama w sieci, znana jeszcze do niedawna jako Google AdWords. Jest jej ulepszoną wersją, stąd nieco inna, unowocześniona nazwa. Reklama ta jest dostępna dla każdego, kto posiada firmową stronę. Już dawno temu na dobre zagościła w ofercie firm, które zajmują się tworzeniem stron oraz ich pozycjonowaniem. Wpisując do wyszukiwarki internetowej proste słowa agencja adwords Warszawa, można znaleźć specjalistę, który przeprowadzi tę kampanię i pomoże zwiększyć popularność reklamowanej strony.
Kilka kroków do lepszej widoczności w sieci
Kampania Ads w kilku krokach pozwala uzyskać oczekiwany efekt. Wystarczy zarejestrować się, wybrać pewne funkcje i opublikować reklamę. Teoretycznie zadanie jest proste do wykonania, ale dla osób, które na co dzień działają w zupełnie innej branży, w praktyce może okazać się trudne. Dlatego nie ma co zabierać się za to samodzielnie. Lepiej od razu skorzystać z pomocy specjalistów. Zresztą znalezienie jednego z nich nie będzie wcale czasochłonne. Pod pewnymi hasłami, frazami, można znaleźć długą listę propozycji, agencji zajmujących się pozycjonowaniem i kampaniami AdWords. Tworząc kampanię, trzeba ustalić propozycje słów kluczowych, wykonać optymalizację strony, jeżeli jeszcze nie została wykonana. Wszystko to jest dość skomplikowane i raczej niemożliwe do samodzielnego wykonania, a przynajmniej niemożliwe dla większości osób zainteresowanych tą reklamą w sieci.
Reklamuj się tak długo, na jak długo Cię stać!
Mając już specjalistę, który przeprowadzi kampanię, pozostaje tylko określić budżet, jaki zamierza się przeznaczyć na ten cel. Nie musi to być duża kwota. Jednak im większa ona będzie, tym dłużej strona będzie widoczna. Co prawda płaci się od kliknięć potencjalnych klientów, ale jeżeli kwota będzie wysoka, to prawdopodobnie wystarczy na dłuższy czas bez względu na częstotliwość klikania w link. Jeżeli ktoś chce, może kupować dostęp do tej reklamy przez cały czas. Jeśli natomiast ktoś chciałby wypróbować tę metodę, też ma do tego prawo i wcale nie musi na początku inwestować dużych pieniędzy. I to jest właśnie w tej reklamie najlepsze, że pozwala reklamować się tak długo, jak długo się tego oczekuje.
Google Ads to najlepszy sposób na reklamowanie sklepów internetowych. Bo tych nikt nie odwiedzi przypadkiem, idąc ulicą. Trzeba dotrzeć do nich w internecie, co łatwe nie jest z uwagi na tak silną konkurencję. Wiele sklepów sprzedaje ten sam asortyment w podobnych cenach. Tak więc tylko skuteczna reklama, która zapewni satysfakcjonującą widoczność, przyczyni się do pozyskania dużej liczby klientów. Ads to lepsze rozwiązanie niż długotrwałe pozycjonowanie stron w wyszukiwarce google.